miércoles, 25 de enero de 2012

NAHI DUZUNERAKO .


Uresko gauaren itsasotik nabigatzen duzu, naufragoen oholekin jositako hontzian, izurde urdinen doinuek kantu hau dakarte ta izarren begi guztiek zuregana naramate.
Ain politta izan da baina bukatu egin da, gure bizitza bat ziren berriro bi dira, nahiz eta jakin une hauek gogorrak direla, sinisten dut zu eta ni lagun izan gatxezkela.
Bizipenengatik, eskerrikasko, eskerrikasko, pozik bizi izan nazelako. Irria ez dadila, bilakatu malko emen duzu lagun bat nahi duzunerako.
Ez ote zen bakardadeari beldurra niola, kostata baina zabalik utzi dut kaiola, hori nahi dut nik orain denbora batean, aske nahizela sentittu hegalkada bakoitzean.
Bizipenengatik, eskerrikasko, eskerrikasko, pozik bizi izan nazelako. Irria ez dadila, bilakatu malko emen duzu lagun bat nahi duzunerako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario