sábado, 21 de enero de 2012

Asko kostatu zait.

Ahazten hari naizela uste dut, bai horrela da, asko kostatu zait baina askenean lortzen hari nahiz, zure barrea ahazten hari naiz, zure begien kolorea, zure begirada bortitza, zuk sentiarazten zidazuna, guzti hori ahazten hari naiz. Gaur konturatu nahiz, esnatu naizenean zutaz oroitu naizen momentu bakarra izan dela, sabelean zenbait izugarria sentitu dut ahaztu nahi dudan gauza, baina ez dut berriz egin, lehen ezin nuen bi lerro idatzi paperetik bista kendu eta irri egin gabe, ezin nuen irakurri edo ikasi zutaz oroitzen nintzelako, abesti bat jarri eta esaten zuena esanda zutaz oroitzen nintzen. Askenean, hainbeste denbora pasa ondoren lortzen hari nahiz, baina badakit lortze onek oso gutxi iraungo duela, ikusi arte bakarrik izango dela, eta berriz ikusten garenean begirada kaskar, egindako esaldi batekin edo garrantzi gabeko bi hitzekin dena berriz ere bueltatzea egingo duzula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario